Klachten en ontevredenheid

Heb jij een klacht over Psychologisch Centrum?

Alle psychologen in onze praktijk zijn lid van het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP). Onze praktijk is daardoor akkoord gegaan met de beroepscode van het NIP. In die code staan afspraken over ons beroepsgeheim over onze rechten en plichten naar de cliënt toe.

Ben je ontevreden over de werkwijze?

Heb je een klacht over de inhoud van onze werkwijze of ben je ontevreden over de behandeling? Natuurlijk neem je eerst contact op met je psycholoog of met onze assistente. Het liefst bespreken we dit samen zodat we onze werkwijze kunnen aanpassen waardoor jij wel tevreden bent.

Als je het idee hebt dat het onze praktijk niet is gelukt een goede behandeling en therapie aan jou te geven, neem dan contact op met de klachtencommissie van het NIP.

Gegevens NIP

Het College van Toezicht van het NIP behandelt je klacht. Kijk op de website van het NIP of neem contact op met Rosalinde Visser, zij is binnen het NIP verantwoordelijk voor beroepsethiek. Zij is telefonisch bereikbaar op dinsdag en donderdag tussen 10.00 en 13.00 uur op nummer 020- 410 62 22.

Ons lidmaatschapsnummer is: 58330.

Klachtenportaal Zorg

Wij zijn lid van Klachtenportaal Zorg. Dit geeft u als cliënt de mogelijkheid een klacht op de juiste wijze te laten behandelen.

We staan voor je klaar

Heb je een vraag of een klacht, bel of mail ons dan gerust! Onze assistente Betty Jongbloed helpt je graag. Je kunt dagelijks bellen tussen 9 en 16 uur voor een afspraak: 058 – 203 0044